سيرجان
معرفي تفرجگاهها

باند بولينگر يكي از بهترين و پر كاربرد ترين انديكاتور هاي تحليل تكنيكال مي باشد كه توسط جان بولينگر ساخته شد و مي توان گفت كه محاسبه پارامتر هاي آن بسيار ساده مي باشد.در حقيقت با توجه به اين كه بازار هاي مالي داراي نوسان مي باشد، يافتن سقف و كف قيمت براي شناسايي نقاط ورود و خروج در اين حالت پيچيده و سخت مي شود و اين جايي است كه اين انديكاتور وارد عمل مي شود و به شناسايي بالا و پايين قيمت مي پردازد و كار را براي استفاده كنندگان بسيار مطلوب تر مي كند.

همچنين بايد بگوييم كه انديكاتور باند بولينگر از ۳ خط بالايي، پاييني و مياني تشكيل شده است كه يك انديكاتور ميانگين متحرك ساده به همراه دو انحراف معيار مي باشد. بايد اضافه كنيم كه بسياري از افراد باند بولينگر را در تايم فريم هاي كوتاه مدت استفاده مي كنند كه مفيد هم مي باشد اما خود آقاي بولينگر توصيه كرده اند كه تايم فريم روزانه ايده آل ترين زمان براي استفاده از اين شاخص مي باشد.

پيشنهاد مي كنيم براي يادگيري بهتر اين انديكاتور و انديكاتورهاي ديگر در دوره هاي سايت شمع سبز شركت نماييد:

دوره هاي آنلاين 

كلاسهاي خصوصي

اشباع خريد و فروش در انديكاتور باند بولينگر

 

در استراتژي هاي اشباع خريد و فروش باند بولينگر اصول معامله را به اين شكل شرح مي دهيم :

۱-اگر قيمت از باند بالايي به بيرون برود اشباع خريد مي باشد كه احتمالا دوباره نزول مي كند و به داخل باند بر مي گردد.

۲-اگر قيمت از باند پاييني به بيرون راه پيدا كند اشباع فروش مي باشد و احتمال صعود مجدد و برگشتن به وسط باند وجود دارد.

به وسيله اين دو اصل به راحتي مي توان از باند بولينگر استفاده نمود اما توجه به دو نكته مهم هم خالي از لطف نيست كه عبارتند از :

۱-هنگام استفاده از اين انديكاتور وقتي كه بازار صعودي است بايد توجه داشت كه نبايد در جهت نزول وارد معامله شد. يعني ابتدا بايد روند را تشخيص داد و در صورت صعودي بودن آن فقط با سيگنال هايي وارد شد كه قيمت به نقطه اشباع فروش رسيده باشد.

۲-هنگامي كه روند نزولي است فقط بايد از سيگنال هايي استفاده نمود كه در جهت فروش هستند كه سيگنال هاي اشباع خريد مي باشند.

۳-در بازار هاي رنج احتمال موفقيت اين شاخص بيشتر مي باشد و در بازار هايي كه روند مشخصي دارند بايد ابتدا نقاط ضعف آن ها را فيلتر نمود.

 

سيگنال خروج از بازار به وسيله انديكاتور باند بولينگر

 

سيگنال به موقع خروج از بازار به وسيله باند بولينگر به وسيله استراتژي كه به استراتژي ۷۵ درصد معروف مي باشد امكان پذير است و به تشريح آن مي پردازيم و عبارت است از :

۱-ابتدا روند بازار را تعيين مي كنيم و آن را در ناحيه خريد يا صعود پيگيري مي كنيم.

۲-هر زماني در بازار كندلي نزولي تشكيل شد كه حداقل ۷۵ درصد از آن زير منطقه خريد باشد مي توان از بازار خارج شد اما توجه به اين قضيه كه حتما بايد كندل نزولي باشد به شدت مهم است.

 

استراتژي فشردگي باند هاي بولينگر

 

استراتژي فشردگي يكي از بهترين و قوي ترين استراتژي هاي موجود در بازار مي باشد و استراتژي فشردگي باند بولينگر با اطمينان بسيار بالا مورد استفاده تريدر ها قرار مي گيرد كه بسيار ساده مي باشد.در حقيقت هر زماني كه قيمت در يك بازه محدود فشرده شده نوسان كمي داشته باشد، بعد از آن يك حركت بزرگ خواهد داشت.براي استفاده از اين استراتژي بايد ابتدا قيمت را در بين باند ها پيروي كرد و سپس هر وقت كه قيمت در زماني مشخص نوسان اندكي داشته باشد و فشرده شده باشد، آماده ورود به بازار مي باشد.

در حقيقت در اين مواقع باند ها بسيار فشرده شده و به يكديگر نزديك مي شوند و زماني كه قيمت از يكي از باند هاي بالا يا پايين خارج گردد، حركت بزرگ آن آغاز مي شود.علاوه بر كل مطالب بالا بايد اين را هم بگوييم كه در انتهاي روند صعودي قيمت از باند بالايي فاصله مي گيرد و به سمت بالا مي رود و كم كم ثابت مي گردد كه نشان دهنده انتهاي روند صعودي مي باشد و در انتهاي روند نزولي قيمت از باند پاييني دور شده و به بيرون مي رود و سپس به ثبات مي رسد كه بيان كننده انتهاي روند نزولي مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۱:۲۷ ] [ فرخ ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی